رویدادها آرشیو خبر ها
و برای پیرلو بانوی سیاه و سفید پدیدار می شود

و برای پیرلو بانوی سیاه و سفید پدیدار می شود

آندره آ پیرلو در یک حرکت زشت و پر سر و صدا همسر خود را بعد از 12 سال ازدواج و دو فرزند ترک کرد، او همه چیز را به خاطر عشق جدید خود که از خانواده ی مشهوری است خراب کرد. پیرلو هیچگاه نخواسته است در بازتاب رسانه ها باشد و نه حتی الان که دیگر همه می دانند که مراحل جدایی او از همسرش آغاز شده است سعی می کند از حریم خصوصی خود دفاع کند. اما این موضوعی است که نه تنها در میان هواداران یوونتوس بحث روز است، بلکه نیز در تورین و به نظر میاد که یوونتوس با احتیاط سعی کرده که قهرمان خود را قانع به تجدید نظر کند: "حماقت نکن که پشیمون میشی،این میتونه تنها یک حماقت باشه،به بچه هات فکر کن."

زمانی که فهمیده شد که زندگیِ پیرلو و دبورا به طور ناگهانی به پایان خط رسیده است،STANLEYBET روی زنی که جای دبورای زیبا را گرفته شرط بندی کرد؛ میان نام های بیشتر ذکر شده افرادی مثلِ کریستینا گیابوتو، سِلواجا لوکارلی، آلسیا مارکوتزی و الیزابتا کانالیس پدیدار شدند. همچنین شایعاتی وجود داشت درباره ی اینکه نامزد جدید پیرلو وابستگی ای با خانواده ی آنیلی داشته باشد، اما بی اساس بود.

اما ارتباط اندکی با خانواده ی آنیلی وجود دارد و ما آن را به شما توضیح می دهیم. نام او وَلنتینا بالدینی است،مو طلائی،28 ساله و نامزد سابق ریکاردو گرند استیونس، پسر فرانزو گرند استیونس، معروف به "وکیلِ وکیل" است، زیرا او مشاور حقوقی مشهور جانی آنیلی بود.

ولنتینا اهل تورین است، در زمینه ی ملک و املاک کار می کند و علاقه ی بسیار زیادی به فیتنس دارد.او بسیار جذاب است.

پیرلو دو فرزند دبستانی دارد: نیکولو 10 ساله و آنجلا 7 ساله. پیرلو اکنون در طبقه ی بالایِ آپارتمانی که با خانواده اش زندگی می کرد ساکن است، ساختمانی که در piazza maria teresa، شیک ترین جای شهر قرار دارد.

ارتباط با ولنتینا زندگی او را زیر و رو کرده است،زمان زیادی را با ولنتینا می گذراند و به نظر می آید که رابطه ی او با ولنتینا از آن نوع هایی باشد که طولانی مدت هستند.

تنها گناه های پیرلو، کسی که خجالتی و کم حرف است و ظاهری جذاب برای زنان ندارد، ریش و موی بلند او هستند. در توانایی پاس گل دادن و گل زدن از روی ضربات ایستگاهی زبانزد است، اما خارج از زمین هرگز در مرکز شایعات نبوده است.

در برِشا کسب و کارِ موفقی را به راه انداخته که در آن نوشیدنی های گران قیمت تولید می شوند و نیز یک مزرعه برای خود خریده تا بعد از اتمام فوتبال خود را مشغول آن کند.

او کمی بیشتر از یک سال پیش با ولنتینا روبرو شد، احتمالاً در یکی از مهمانی های فیات - یوونتوس، و مجذوب ولنتینا شد.

در ژانویه ی سال پیش شایعاتی از وجود اختلاف در خانواده ی پیرلو شنیده می شد،اما در تابستان عکسی از پیرلو و همسرش و دو فرزندش در formentera گرفته شد و به نظر می رسید که رابطه ی او و همسرش درست شده باشد. کمی بعد، پیرلو و همسرش به forte dei marmi رفتند؛ این دفعه بدون فرزندان، او و دبورا مثل دو نامزد. شاید داشتند آخرین تلاش هایِ خود را برای حفظ خانواده می کردند. در طولِ تعطیلات کریسمس پیرلو به courmayeur رفت و همسرش همراه او نبود.

تا چند ماه پیش به نظر می آمد که پیرلو، که قرارداد او با یوونتوس در ژوئن آینده تمام می شود، می خواست که سال آینده در تیم دیگری بازی کند؛ رئال مادرید که توسط دوست او کارلو آنچلوتی هدایت می شود، تاتنهام، منچستر یونایتد و میلان به او پیشنهاد دادند، اما او به طور ناگهانی نظر خود را تغییر داد و اعلام کرد که در تورین ماندگار خواهد بود. حالا می فهمیم چرا!

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: